Ovdje možete pronaći odgovore na često postavljana pitanja.

1KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU ANATOMSKOG I ORTOPEDSKOG ULOŠKA?
Anatomski uložak nije izrađen individualno za svako stopalo već serijski i univerzalno. Kao takav nema pravu funkciju i ne može pomoći u pravilnom hodanju. Ortopedski ulošci izrađuju se po mjeri, u izradu je uključen ortoped koji pregledava svaki otisak.
2ZAŠTO MEKANI ULOŠCI NISU MJERILO UČINKOVITOSTI?
Sama mekoća uloška neće ispraviti deformaciju stopala, niti će ukloniti bolove u kritičnim točkama tijela. Obilik ortopedskog uloška, te elementi koji se izrađuju i postavljaju na odgovarajuća mjesta su presudni za njegovu medicinsku učinkovitost. U slučajevima kada osoba ima krajnje stupnjeve opterećenja ili dijabetičko stopalo, bilo bi dobro da izabere mekaniji model ortopedskog uloška.
3JE LI DEBLJINA ULOŠKA PREDNOST ILI NEDOSTATAK?
Činjenica da su Ortopedix ulošci tanki njihova je najveća prednost. To su najtanji ortopedski ulošci na tržištu i kao takvi su najpogodniji za nošenje u svim vrstama obuće. Izrađuju je od iznimno kvalitetnih materijala koji dozvoljavaju minimalnu debljinu, bez opasnosti da će se uložak brzo uništiti ili izgubiti svoja medicinska svojstva. Naš glavni cilj je da ortopedski uložak ni malo ne smeta u obući te da ne zauzima previše mjesta. Cilj je da osjetite samo one dijelove uloška koji direktno utječu na korekciju stopala.
4KOJI MODEL ULOŠKA IZABRATI?
U ponudi imamo tri modela ortopedskih uložaka: ACTIVE, KOŽNI i ELEGANT. Ta tri modela zadovoljavaju najrazličitije tipove obuće. Svaki model ima jednaku medicinsku učinkovitost. Jedina je razlika što su osmišljeni za nošenje u drugačijem tipu obuće, odnosno prilagođeni različitim stilovima života.
5ZAŠTO JE VAŽNO NAVESTI TOČAN BROJ CIPELE?
Ortopedix uložak po mjeri radi se na temelju otiska stopala u 3D Ortopedix pjeni, te odgovara broju stopala pacijenta, a ne broju cipela koje pacijent nosi. Razlog zbog kojeg je potrebno navesti broj cipele je taj što ponekad broj noge i broj cipele nisu jednaki (neki od pacijenata nose veće cipele zbog širine stopala i sl.)
6ZAŠTO MI NOŠENJE ORTOPEDSKIH ULOŽAKA STVARA NELAGODU?
Kada je stopalo kroz duži vremenski period u krivom položaju, osoba se nauči na takvo stanje, nauči se krivo hodati i krivo držanje postane njenom svakodnevicom. Stavljanje ortopedskih uložaka u obuću i hodanje na istima za mišiće, ligamente, tetive i zglobove stopala predstavlja veliki šok. Odjednom se stopalo dovodi u optimalan položaj, aktiviraju se mišići koji su do tada 'odmarali' , podiže se složena struktura kostiju, zglobovi se 'tjeraju' u pravilan položaj. Sve to rezultira početnim žuljanjem i bolovima u predjelu stopala. Zato, kao i kod vježbanja, vrijeme nošenja ortopedskih uložaka treba postupno produžavati, od par sati na cijeli dan. Preporučuje se svaki dan produžiti nošenje za jedan sat. Očekivano vrijeme prilagodbe stopala novom paru ortopedskih uložaka je od 7 do 30 dana, ovisno o činjenici jeste li prije nosili ortopedske uloške, ali i o samoj vrsti i stupnju deformacije stopala.
7KOJI JE ROK TRAJANJA ORTOPEDSKIH ULOŽAKA
Najčešći rok trajanja je oko 12 mjeseci, te ovisi o korištenju i održavanju uložaka. Svakodnevnim korištenjem ortopedski ulošci se troše kao i naše cipele. Uloške je potrebno čistiti i redovito provjetravati.
8IMAM LI PRAVO NA REKLAMACIJU?
Očekivano vriijeme prilagodbe stopala novom paru ortopedskih uložaka je od 7-30 dana, ovisno o činjenici jeste li prije nosili ortopedske uloške, ali i o samoj vrsti i stupnju deformacije stopala. Nekim osobama vrijeme prilagodbe takoreći nije ni potrebno dok se kod nekih ta adaptacija na novi položaj stopala može odužiti. Ukoliko i nakon isteka tog vremena pacijent osjeća nelagodu, vrijeme za reklamaciju je između 30 i 40 dana od primitka uložaka na kućnu adresu. Reklalmacije prije i poslije tog perioda ne uvažavamo. Reklamacije koje nisu poslane redovnim načinom (poštom na adresu proizvodnog centra) ili reklamacije u Kojima nedostaje vlastoručno potpisan zahtjev, kopija računa ili nisu priloženi ulošci koji se reklamiraju biti će odbijene.
9VRAĆANJE ULOŽAKA I POVRAT NOVCA?
Članak 79. stavak 3. Zakona o potrošačima piše: "Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora primjenjuje se kad je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču." Sukladno tom zakonu ne uvažavamo jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji i ne radimo povrat novca za naručene Ortopedix uloške po mjeri. Naime, radi se o proizvodu koji je izrađen po specifikaciji potrošača odnosno koji je jasno prilagođen svakom individualnom potrošaču, te se kao takav ne može vratiti u prodaju.