ortopedix, ulošci, logo

bol u stopalim ili koljenu

Razlozi pojave grčeva mogu biti različiti, od nošenja neudobne i uske obuće, predugog sjedenja ili stajanja, nekretanja, do mišićne napetosti uzrokovane pretreniranošću ili manjka minerala, posebice magnezija, u tijelu. Jedan od razloga pojave grčeva u nogama, najčešće u području listova ali i prednjem dijelu stopala je i deformacija stopala. Kod ravnog ili spuštenog stopala u početku se ne javljaju nikakve tegobe, ali s vremenom se javljaju bolovi u nogama i stopalima te osjećaj umora i teških nogu i grčenja mišića stopala i potkoljenice.

POMOĆ KOD GRČEVA U STOPALIMA I NOGAMA - PRAVILNA PREHRANA

Nedostatak magnezija lako je nadomjestiti pravilnom prehranom (blitva, kelj, kupus, integralne žitarice,badem, kikiriki,suncokretove sjemenke…) i uzimanjem magnezija putem dodataka prehrani.

ODGOVARAJUĆA OBUĆA I ČIM VIŠE KRETANJA

Nosite široku i udobnu obuću, naime tada su mogući minimalni pokreti prstima da mala muskulatura stopala stalno može biti aktivna. U uskoj obući mišići su praktički imobilizirani. Više se krećite, izbjegavajte predugo sjedenje ili stajanje na jednom mjestu.

ORTOPEDSKI ULOŠCI PO MJERI

Mišićnu napetost i grčeve nastale pretreniranošću, kao i grčeve kao simptom ravnog ili spuštenog stopala možete smanjiti i spriječiti i nošenjem ortopedskih uložaka po mjeri. Na taj način podupirete svod stopala koji se nalazi u optimalnoj poziciji i tako sprečava zamor mišića stopala i njihovo popuštanje a time se ujedno i jednoliko raspoređuje teret na sve zglobove, kralježnicu i cijelo tijelo. Smanjivši napor koji je potreban da se obavi određena kretnja,aktivnost smanjujemo i mogućnost pojave grčeva.

VJEŽBE ZA STOPALA

Kontinuiranim i svakodnevnim vježbanjem utječemo na smanjenje bolova i grčeva u stopalima i svim mišićima i zglobovima u tijelu. Vježbanjem mišića stopala smanjujemo mogućnost krivog položaja stopala i poboljšavamo cirkulaciju, a time izravno utječemo i na smanjenje mogućnosti pojave grčeva.


Naručite ortopedix - ortopedske uloške po mjeri